U bent hier

Dankzij een samenwerking met Buzzcapture breidt Belga zijn aanbod uit: je beschikt nu over één tool voor media-analyse en reputatiemanagement waarin alle on- en offline media geïntegreerd zijn: sociale media, print- en onlinebronnen van Gopress en héél binnenkort radio & televisie.
Ontdek in deze video welke oplossingen Gopress biedt en beluister enkele mooie getuigenissen van onze klanten.
Gopress is en blijft ambitieus. Niet alleen werkt ons team verder aan een meer stabiel en performant platform, ook blijven we nieuwe partners zoeken en vinden! Met ZO-Magazine, het magazine van Unizo, richt Gopress zich tot de zelfstandige ondernemers. Weekblad ’t Pallieterke werpt dan weer een Vlaams licht over de politiek in België en dankzij de magazines van Think Media - het weekblad P-magazine en glossy bladen zoals Ché en Menzo – breidt Gopress eveneens haar lifestyle-aanbod verder uit.
Gopress en uitgever Produpress slaan de handen in elkaar! Dat geeft ons de mogelijkheid u vijf nieuwe publicaties aan te bieden in onze Gopress-kiosk. Dankzij Autogids, Le Moniteur Automobile en Autowereld kent de automobielsector geen geheimen meer op Gopress. Met Actief Wonen en Déco Idées zullen onze lifestyle-klanten hun persoverzichten verder kunnen uitbreiden.